Nytt i kamerväskan och inspirerande helg

2012-11-23 @ 14:41:05

Igår Fick jag hem en ny kamera. Jag som varit trogen Olympus-användare i många år har köpt mig en Canon. Kan det vara så att jag blivit inspirerad av alla Canon-användare i klubben kanske?! ;-) Även ett porträtt-objektiv fick följa med hem :-)
Jag har inte hunnit att leka så mycket med den än. Maken och dottern fick ställa upp och modella lite i morse. Det är lite nytt ned inställningar och sånt jämfört med Olympus! Men jag får nog snart kläm på det ;)

Nu sitter jag på tåget på väg ner mot Stockholm!
Blir en natt på hotell, gå ut och käka gott och imorgon ska vi gå på fotomässan i Älvsjö :-)
Det här blir en inspirerande helg. Ny kamera OCH fotomässa! Inte illa :-)
Önskar er alla en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0