Hemmastudio - strike one ;)

2012-09-12 @ 13:37:56

Försökte mig på att sätta i ordning studioutrustningen idag. Det gick rätt så bra. Fick inte med mig bakgrunden (den är nästan 3 meter bred så den måste vi köra dit på släpvagnen sen) men satte upp ett gammalt lakan som tillfällig bakgrund bara för att testa!
Det funkade helt okej :)
Kopplade bara in den ena blixtlampan. Bättre att ha både sen för att undvika skuggor. Och så måste jag vinkla dem lite bättre ;)
Men idag var alltså första försöket. Och Melody fick stå modell. Hon ville absolut inte men jag mutade henne med russin för jag var så nyfiken på hur grejerna funkade ;)
 
Här har ni de första bilderna tagna i "hemmastudion": 



 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0